kolmapäev, 19. detsember 2012

Homo postapocalypticus Von Krahli baaris



23. detsembril algusega juba kell 20.00 tähistab Heitke Pikali Von Krahli Teatri baaris saturnaalide ametlikku lõppu ja uue ajastu koidikut suurejoonelise plaadikeerutamisega. 

Erikülalisteks on Trash (trash-can-dance.blogspot.com) meeleoluka kokkuvõttega Eesti põnevama põrandaaluse muusika saavutustest lõppeval aastal ning alati väljapeetud Leitnant Lehis, kes lisaks Fields of the Nephilimile oskab helikandjatelt leida ka muud muhket muusikat. 

Omapoolse helindivalikuga astuvad üles ürgkeevaline DJ Ok! (Laas) ja Von Krahli püsikülalisesineja Steve Vanoni.

Pidu on tasuta; flaierit pole tarvis välja printida ja kohale tuua (aga võib). Trashi etteaste algab kell 21.23. Baar pakub laia valikut väärisõllesid. 

Lõpujärgset meeleolu hoiavad üleval residendid Harald Haak ja Major Laks meeleolumuusikaga dronestep’ist polkani, rokist raggacore’ini. 


* * *


"Ma üritasin neile näidata, et selle maailma toimimisse on võimalik sekkuda, jäädes laostumatuks selle maailma roimadest. Ja ma põrusin. Ükshaaval laskusin ma kõigi haldurite paheliste meetmeteni: pettuseni, kergeusklikele muljet avaldava laadamustkunstini ja viimaks lausa mõrvamiseni. Taas kord tuleb välja, et küünikutel oli õigus. Maailma päästa üritades ei saavutanud ma muud kui seda, et Thudi Rajooni sumisevad ja kriiskavad ja vilistavad olendid mu enese mõistust ja karmat kallutavad."


"Nii et see lugu on lõppeks ikkagi kurbmäng?" küsis Joe.

"On tõesti," noogutas Hagbard. "Elu Maal jääb kurbmänguks seni, kuni see lõppeb surmareisiga. Mu järgmised projektid on tähelaev arukate mõistuste leidmiseks meie galaktikast ning surematusetablett, mis teeb lõpu surmareisile. Kuni keegi neid eesmärke pole saavutanud, on elu siin planeedil nurjunud."  


— R. Shea, R. A. Wilson, "Illuminatus!", 3. osa "Leviaatan", kümnes reis ehk Malkuth

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar